No Spain

Blev inget Spanien för mej och Nanny iaf. Det blir sköna underbara ITALIEN istället!!!! Yay! Vi åker ut till Venedig på måndagen den 27de juli och så reser vi runt lite, tills vi åker hem från Milano på söndagen den 2ra augusti. 
Hmm.. Kom just på att jag inte blivit godkänd med min semester, men jah, det ska nog gå bra. Jag jobbar ju på kontoret ändå, så det ska nog lösa sej. 
Men ååååh vad roligt set ska bli! Skulle varit kul att åka till Spanien förstås, har ju inte varit där, och så har jag ju min kära Alicia där. Men Bianca är ju från Italien, och Joe är ju där också. Så Italien blev ett bra val. Älskar Italien. 
Wihuu!! Glad man kan vara!

Ja, fick vänta 4 timmar på läkaren, och ja, tydligen är ögonen uttorkade. Så jag fick massor med ögondroppar, som skall petas i fyra gånger om dagen. Usch. Och inte får jag använda linser på 6 veckor heller.. Hmmph. Men nu vet jag ju iaf!

Nu ska jag sussa och drömma om mitt vackra Venedig som jag ska få besöka för tredje gången..! :D

Och vi ska åka GONDOL!!

  

Comments
Postat av: Ahtu

Jag har inte heller fått min semester beviljad än men det löser sig nog på ett eller annat sätt!!

2009-05-28 @ 09:02:45

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback