My partner in crime!

Wiiieee!! Min lilla Trishy ar tillbaka!! Well, bara i 5 dagar, sen aker hon hem-hem.. Men iaf! Har ju inte sett henne sen mitten pa februari nar hon akte ivag pa sin Afrika-cruise! Vi har lunchat idag, och ikvall ska vi ata middag och dricka vin. Hon hanger med mej pa jobbet idag, kuuuuul! :D
Hon skulle egentligen ha kommit i fredags, men det var nagot fel pa hennes bokning, sa de slappte inte ombord henne pa flyget.. Sa hon fick stanna en dag till. Nar dom sen mellanlanda i Johannesburg, sa hade dom fuckat upp hennes bokning igen, sa hon fick stanna annu en dag dar! Men igar kom hon!!! :D :D :D Tyvarr var jag alldeles for bakfull for att traffa henne igar..
Jag var ut med Max i lordags, for han ar ju ocksa bara har i en vecka till.. Pi kom med mej, och Greg var med. Sen traffade vi pa Bianca och Jimmy (som akte i sondags morse) och Biancas kompis.Och sa kom ju Jules och Stewart ocksa.. Sa vi var ett ganska stort gang. Linda och Heuri och Guili hade vart pa en annan fest, men den var tydligen trakig, sa dom joinade oss, och vips sa var vi ett sa stort gang att min "ta det lugnt" kvall vart ganska kord... Sa vi kakade burgare pa Rick's (mmmm... varldens godaste burgers) vid 4 tiden pa morgon och tog taxi "hem".. Jag sov pa jobbet, eftersom jag skulle jobba dagen efter.. Sov cirka 3,5 timmar, och maste sova med ena stoveln pa, for jag gjorde sonder dragkjedjan, och lyckades i mitt fulla tillstand inte fatta hur man fick upp den.. hahaha..
Sa sondagen spenderades pa jobb i ett riktigt kaos skick.. Usch. Men Trish var ju trott efter sitt resande och sa, sa det gjorde inget. Sa jag kom hem och tittade pa Skonheten och Odjuret pa datorn (lange sen jag sett en Disney film) och somnade ganska fort... Men idag ar det lugnt! Blir massor med catching up ikvall ska ni se! :D

Comments
Postat av: Lina

Tyvärr är det en gammal bild på Eppu. Det är från sommar 08, då var hon smal, nu är hon tjock igen :(


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback