Money makes the world go around... :(

Uh, vad jag ar pa shoppinghumor igen... Inge bra. Inge bra alls.
Nu ska jag ju spara alla mina sista slantar sa jag blir skuldfri och kan borja spara till semestern.
Jag och Nappsu ska aka ti Spanien och bila. Sweet! Ska bli saaaa najs.
Sol, varme, Nappsu och jag. Hihi. Ol och halvnakna karlar (for min del da forstas) och massa kul! Can't wait!
Men forst behover vi bli skuldfria och ta ut semester kan ju vara en ide. Cormac kommer ju att ga pa pappaledigt runt den tiden, men forhoppningsvis ska det ga. Sen ska jag kolla om jag kan komma hem nat i sommar ocksa. Skulle vara kul. Under Ruisrock skulle vara annu roligare, men det kan i sa fall handa att jag maste valja mellan Ruisrock och Oxegen, och Oxegen vill jag inte missa! Tyvarr vet jag inte om nagon har rad att komma med mej har... Och pa Ruisrock far jag ju Nappsu och Irene.. Hmm.. Tal att tankas pa.. Vill ju till Aland och traffa Lina, Madde och korven ocksa (Eppu alltsa). Fast Harry var jattesugen pa att aka till Stockholm och Helsingfors i augusti, sa om han gor det, sa aker jag med honom, och da kan vi aka via holmen en svang.
Det ar mycket planering nu. Hur ska mina semesterdagar racka till? Det ar ju Oktoberfest-dags sen ocksa!

Comments
Postat av: Lina

Köp tårgas och en batong. Spaniorer är galna! De är farligt att åka bil där säger Roland!!!!!!


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback