Ja haistakaa paskat

Voi vittu perkele saatana... BAH!
Stupid USA. Stupid stupid stupid. Bugger. And all the bad words you can think of.
Usch, vad jag inte alls ar glad.
Forst fick jag inte ens ga till puben och se matchen. Micke svarade till slut, och de skulle se matchen hemma hos honom. Ah, kul tyckte jag, perfekt liksom. Men sen kom det ju fram till att dom sku se den dar dumma UEFA matchen (som by the way inte heller gick som jag ville). Sa en halv timme fore min match borjade satt jag hos Bianca och ringde frenetiskt runt till alla mina vanner som jag kunde lura med mej till puben. Tyvarr jobbade folk eller sa skulle dom ga pa Bob Dylan konserten (och ah, vad jag ville ga pa den ocksa!). Sa jag blev overtalad till att stanna kvar hos Bianca och Jimmys leaving party. Och dar satt jag, med datorn i hogsta hugg och Radio Suomi och jag fick aterigen heja pa Lejonen tillsammans. Men usch vad det inte gick som vi ville. Vilken besvikelse jag kanner just nu. Det var inte alls kul. Nej, jag sager som mamma: jag har inga nerver kvar for det har! Nasta ar far alla andra heja, och jag ska sitta och muttra i ett horn... Bah..
Sen avslutade vi kvallen pa The Globe. Jag drankte mina sorger. Och nu sitter jag har och dricker vatten och ater frukt. Bara for att kanna mej lite battre. Inte riktigt bakfull, bara sliten. Vill inte..! Stupid USA.

Comments
Postat av: Alexandra

Vi kanske ska starta "inga hockey! nerver saknas" -klubben. Klarade inte se matchen igår. leder de är man så orolig att de ska tappa, ligger de under är man rädd att de inga orkar o förlorar stort.. bättre att endast läsa resultatet.. ha en bra dag! kramar


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback