Hot hot Dublin

Haha!
Det är just nu varmare ute än vad det är inne! Wuhuu!! 
Jag sitter ute på altanen, och hade nyss solen lysande rakt på mej (nu gick den tyvärr nyss precis bakom huset på andra sidan gränden) och njuter som bara den. Gick hem från jobbet idag också, så sol har man fått. Min termometer inne visar att det är 28 grader ute i solen, men den är lite konstig, så jag tror inte riktigt det är så varmt. Eller ja, det kunde det nog ha varit när solen lyste på. Nu har det nog gått ner till 22 grader sku jag gissa. Men skönt är det. :D Sol, sol, stråååålande sol.... Hihi.
Dom har lovat jättefint till helgen också. Jag blev bjuden att komma med upp till norr och campa, men jag vet nu inte riktigt om jag är sååå sugen. Får se lite vad annat som händer i helgen. Det är Life festival i helgen också, och det vore jättetrevligt att gå på det med Rach och dom. Peter kommer att spela nämligen, och en massa andra band från McGruders tiden. Hmm.. Måste fundera på saken. Har ju den här dumma ögon funderingen också, så jag vet inte riktigt. Men, det är inte helg än, det är ju en dag kvar! (haha, jag måsta nyss fråga vad det var för dag, för jag har trott att det är onsdag hela dagen, så nu försvann det visst en dag i min vecka! jippiiiee!)
Nu ska jag kika på lite boende i Italien. Vet ju inte riktigt alla ställen vi kommer att åka till, men lite kan man ju kika. ;)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback