Back in Black

..or back at work at least... :P
Kanns val ok. Vaknade klockan 06 imorse, och det kandes inte sa skont, men kunde ju ligga kvar i sangen bra lange efter det, sa det var inte sa farligt. Var dock 5 minuter for sen pa jobb, for jag kande inte for att cykla, och hade inga busspengar, sa jag gick. Vilket var valdigt skont, men jag hade glomt att det tar en halv timme.. Naja, jag ar ju pa kontoret, sa nagra minuter hit eller dit gor inte sa mycket...
Kanns som sagt ok att vara pa jobb. Men det har inte varit en dans pa rosor precis..
Skulle som vanligt hiva pa lite musik, som ar det forsta jag gor nar jag kommer in pa kontoret, men min websida var inte tillganglig! Seeqpod (
www.seeqpod.com) som har varit min van i noden, som har hjalpt mej genom sa manga trakiga dagar med all bra musik jag har kunnat hitta, ja, dom ligger nere. Na, som tur ar sa finns det ju webradio, sa jag har lyssnat pa Absolute Classic Rock nu hela formiddagen, och jag maste saga att det ar ratt skont att inte sjalv behova valja musiken.. Och dom har lyckats grymt bra med vad dom spelar idag. Sa mojligheten finns att jag fortsatter lyssna lite pa dem, eftersom jag inte riktigt alltid vet vad det ar jag vill lyssna pa (och jag har nog en hel del for mycket att valja pa pa Seeqpod). (Just nu kor dom lite ZZ Top - Rough Boy, och den har jag inte hort pa eviga tider!)
Jobbandet gar forstas som vanligt. Man gor vad man hittar pa att gora. Sa overdrivet stimulerande ar det ju inte, men som sagt, jag hittar pa lite det ena och det andra. Snart har jag lunch ocksa. Funderade lite pa om jag skulle ga upp till stan och kika lite, var namligen en snabbis upp med Linda igar, och blev pa riktigt shopping humor. Inte for att jag har pengar, speciellt inte efter sjukskrivningen, men skulle verkligen behova ett par nya varskor och nagra vanliga baslinnen. Hmm.. Kan ju alltid gora det imorgon, kanner inte riktigt for att ga ut i regnet nu.

Igar var jag och Bianca och sag den nya X-Men filmen. Wolverine. Ja, ni flickor. Den mannen ar HET. Vi satt bada dar under hela filmen och ja, jag vet inte ens om vi hangde med i handligen, sa mycket som vi glodde ogonen ur oss. I'm sorry, but I'm not ashamed to say it. Den mannen ar het. Ay caramba..! Rekommenderas! (och nej, handlingen var inte dalig heller)

Och ikvall ar det dags. Forsta kvartsfinalen. Finland-USA. Ska definitivt kika pa den. Tim och Micke hittade en Tjeckisk pub som visar alla matcher, sa dit ska man val ha vagarna forbi efter jobbet.. Behover nagon som kommer med mej dock, kanner inte riktigt for att dricka ol och heja for mej sjalv. Inte idag. Ska ju ut pa Jimmys leaving party thing efter det sen. Ja, dom borjar ju tidigare, men jag tankte da inte missa matchen, sa jag tankte joina dom senare. Horde med Micke om han ville joina mej och heja pa Lejonen, men han ar val inte sa sugen antar jag.. Men man vet ju aldrig! Nu vantar vi pa svar!

Alright, back to work.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback