St Paddy's

Ja, da har man overlevt St Patrick's Day igen.. Helgen har varit fullspeckad, och gardagens firnade har tagit ut sin ratt idag...
Jag vill inte jobba idag.
Men ibland tar man sej i kragen och gor det anda.
Mitt brandlarm gick just och jag trodde mitt huvud skulle explodera.
Frida var har i helgen, och vi hade saaaaa kul. Det var trevligt att ha henne har. Det blev utgang varje kvall, och efterfesterna var skrattretande kul. Men eftersom mitt huvud inte riktigt vill idag, sa skriver jag ett inlagg om det senare. Samt lagger upp bilder fran helgen och igar.
Nu ska jag lagga huvudet i kylskapet.

Comments
Postat av: Frida

Hahahaha...var du lite sliten? Kul var det! =) Stackars dig som måste jobba på onsdagen

2009-03-20 @ 16:35:43

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback