Serenity and Kamelot

Igar var jag och Bianca och sag Serenity (ett metal band fran Osterrike) och Kamelot (ett metal band fran USA) spela. Grymt vad bra dom var! Vi hange kvar lite efter spelningen och tjommade med Serenity.
Japp.
Laura har autografer.
Laura fragar aldrig efter autografer.
Laura har dem pa sin kropp.
Skrivna med sprit tusch.
Jag skulle ta en bild och lagga upp hur lojlig jag ser ut, men de ar skrivna pa min mage, mina brost och min rumpa, sa jag skippar nog den bilden.
Ja.
Vi var lite groupies igar. Det var inte forsta gangen. Inte heller sista. Men jag kan garantera att det ar sista gangen nagon skriver pa mej med sprit tusch, pa mina brost och rumpa. Bah! Kul att jobba idag da. Jag har en valdigt hog krage pa min skjorta idag. Haha.
Men grymt bra spelning var det iaf! Grymt bra!

Och ja, behover jag saga att jag, trots att jag forra veckan efter St Paddy's sa att jag skulle ta en paus i drickandet, sprackte mitt lofte.


Serenity



Kamelot

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback