Ryggont

Jag har nu suttit pa kontoret och jobbat i tre veckor. Vilket ar trakigt. men ocksa intressant och lite roligt ibland. Men mest monotomt och trakigt. Det ar vad man gor det till, men eftersom jag inte har nagon att prata med (forutom min slutstressade accountant Ian) sa tycker jag det ar trakigt. Men jag har ju i alla fall ledigt pa helgerna.
Plus att man sitter vid skrivbordet helt vridet, vilket betyder att min rygg ar sned, har ont och vill inte ma bra alls. Jag har min super duper heather som varmer upp mej har, men det ar anda ratt kallt, och det bidrar till min ryggont ocksa.
Igar var jag till Paula och hon vaxade mina ben.. God damn! Jag har inte vaxat benen pa flera ar..! Inte sa farligt som jag trodde det sku vara, men visst kandes det ju lite.. Men nu ar man len och fin! :D Men de konstiga positionerna som jag satt i nar vi gjorde det gjorde sa min rygg verkligen blev vriden! Bah! Sa kom jag hem och gav Linda en massage.. Hmmph.. Jag behover nagon som ger MEJ en massage.. Men som Francis sa haromdagen, "I can't compare with yer hands..!".. Det verkar vara nagot som alla tycker.. :( Jag maste nog ga och betala for en massage.. *suck*

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback