Monday madness

Ja, jag jobbar ju da pa kontoret - igen - den har veckan. Jag har pappershogar runt omkring mej, telefonen ringer som en vackarklocka man snoozar hela tiden, folk ar uppe och springar och.. och.. och.. AH! Jag vill bara hem!
Idag har vi staddag hemma. Jag gjorde upp ett schema forra veckan. Eftersom annars blir det bara jag och Linda som stadar, och det orkar vi inte med. Sa nu ska grabbarna fa ta i lite ocksa. Jag ska ringa vara sopgubbar och fraga nar de kommer och hamtar vara sopor ocks. Sa vi vet vilken tunna som ska ut vilken dag. Ja. Vi har sopsortering i vart nya hus. Men om vi inte snart far veta nar de hamtar upp komposten och papp/kartong tunnan sa blir det jobbigt. Vanliga tunnan hamtas varannan vecka pa torsdagar. Detta ar noterat. Efter att Pierre stod ute och rokte och sag sopgubbarna komma. Da sprnag han ner med tunnan till dom. Tur att detvar snalla gubbar som stannade och plockade upp den. Hihi.

Comments
Postat av: !

ytterst intressant.

2009-03-31 @ 23:31:50

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback