Momentary lapse of insanity

Ja, ni läste rätt.
A momentary lapse of my normal state on insanity. Jag har agerat smart. 
Eller ja.. Det visar sej väl. Men jag har öppnat ett sparkonto igen. Så nu ska jag spara. Jag vet inte riktigt vad det är jag har öppnat för något, men hon slängde ur sej massor med procent och räntor och allt annat som jag inte finner så intressant,men det lät bra och till slut frågade jag bara "Kommer jag att riskera förlora pengar på det här?" "Nej." "Ok."
Så jag öppnade ett sparkonto. Kan inte börja spara den här månaden dock på grund av flytten, men nästa! 
Så nu kan jag återgå till mitt insane state of mind igen.
Tack för den.

Comments
Postat av: sussi

Bra initiativ! Spara bör man, hur tråkigt det än är. Hoppas det blir roligt när Frida kommer på besök, men det tror jag absolut!

2009-03-10 @ 20:46:02

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback