Födelsedagar

Nu har det vart en sådan där födelsedags period igen. Det började redan förra veckan, och det har firats friskt. För er som inte redan vet så hade ja besök i helgen också. Av Eddy. Det har varit fullspeckat med andra ord.
I fredags var det Harrys födelsedagsfest på the Church. 

  

Linda kom hem mitt i natten med en stor trafikkon hon hade släpat med sej. Very interesting. Haha.

Vi gick dock vidare till puben, för musiken där var mer i min kära gay kompis smak, och inte våran.
Lördagen spenderades med att gå runt stan, vi åkte också en snabbis till Howth med Paula och Guy, och vandrade upp på berget.. Blåsigt...

    

På kvällen gick vi till Arlignton och åt middag och firade Pierres (vår nya house mate) födelsedag. Sen hamnade vi på The Celt och partade med Bianca med flera. Trevligt bara värre.

        

Idag är det väldigt kallt och blåsigt i Dublin. Solen skiner, men det regnade igår, så det är blött och vinden gör det nästan olidligt att vara ute. Så vi har städdag idag. Så nu ska jag ta itu med det!
Men det var min helg - hur var er??

Comments
Postat av: Hamp

Finns alltid anledning att dricka på en söndag. Iaf i Finland, och vad jag har förstått är dom inte så dåliga på Irland heller. ;)



Jasså, Mad har skvallrat om min blogg. Får ta och ge henne smisk då.



Se upp för IRA därborta...

KA9QKgcNRM" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=KA9QKgcNRM

2009-03-12 @ 07:30:13
URL: http://lamp.getmyip.com

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback