Yes!

Ute ur det nervosa stadiet! Yay!
Idag har det vart en bra dag. Inga overdrivna panikartade tendenser hos mej, och han har varit som "vanligt" utan alldeles for manga nervosa tendenser. Vi lar oss! Hahaha! Nog ar det ju skrattretande ibland.
Hur som helst sa kom Leon in till stan idag, sa jag fick sitta "barnvakt" at bebis som ar 1 manad nu! Saaaa sot! Vilken bebis! Ser precis ut som bror sin, fast lite mindre dock (Joseph var en stor bebis, medan Ronan ar ganska normal). Mitt babyvaktande hande under lunchen, inne pa guesthouset. Vi satt nere i koket och nannade nappflaska, och han somnade sa sott sen i famnen pa mej. Efter hans enorma rap da forstas.. Haha. Att sa sma varelser kan ha sana ljud for sej! Da kom ju da min HAN ner med bror sin, och de skulle ata lunch. Sa dar satt jag och bebis. Hihi. Han bjod mej pa lunch ocksa, och nar bror sen gick ivag sa satt vi och pratade om det ena och det andra. Framsteg. Senare ville han ocksa ta hand om bebis, sa vi har varvat mellan varann, och bra gick det. Bebis sov ju hela tiden ju! Skulle ha varit roligt om han varit vaken lite mer, men ack sa sot han var anda!
Och nojd och belaten ar jag att jag fick min lilla semestervecka godkand. For nu har det bestallts Ruisrock biljetter (tor jag iaf) och nu funderar jag pa vilka dagar jag ska ta mej till Aland och nar jag ska slapa kusin till Abo. Jojo. Bra dag idag! Nu behover jag bara sallskap till ikvall da.. Hmm.. Jag vet inte riktigt om jag kan fraga honom iaf. Ar ju bara pa jobb i 20 minuter till. Men far jag tillfalle sa. Han akte iaf inte hem an, trots att han blev erbjuden skjuts, men det a nadra sidan behover ju inte ha med mej att gora... Skulle det ha varit forra sommarn skulle jag veta, men nu ar det for confusing.. Hmm..

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback