Solskens lunch - icke

Jahapp. Fin dag idag. Jattefin. Solen lyser, och igen springer jag runt i kjol och flipflops! Yay! Superdag helt enkelt! Hela dagen! Tills jag far ga pa lunch, och det blir - well, inte mulet direkt - men smamulet. Ett sant dar jobbigt disigt moln hade satt sej pa himlen, sa nar jag gick och kopte mej en kopp kaffe och gick ner till kanalen for att njuta av min bok och solen - ja, da fanns det ingen sol! Jag trotsade molnet anda. Jag skulle sitta i solen pa bryggan vid vattnet och lasa min bok! Solen lyste ju anda igenom liksom...
Ja, ont i ryggan av inget ryggstod. Kallt om benen da det blaste kyligt om dem. Och kavajkragen fick jag vika upp. Haha. Bra lunch dar froken!
Och vad hander pa vagen tillbaka till kontoret? Jo, dumma dismolnet forflyttar sej, och nu gassar solen igen! Bah!
Men jag hade det fint anda.
Och sa hade jag just ett fint samtal med Honom, utan jobbiga panikartade tendenser.
Framsteg!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback