Snart kommer jag hem!

Jojo! Imorgon vid den här tiden kommer jag att vara på väg mot flyget. Eller ja.. Mot tågstationen där jag ska möta upp en gäst och ge honom en nyckel till lägenheten han har hyrt för en månad, men SEN på väg mot flyget! Hahahaha..

Igår hade jag och Silvia spanska lektion igen. Min spanska börjar faktiskt bli riktigt bra! Muy bien! Vi delade på en flaska rött och jag gick sen och mötte Paula in town. Silvia skulle ha kommit med, men hon skulle jobba 7 på morgon idag.. Men ikväll ska vi ut! Meningen var ju då dog races, men eftersom Carina, tjejen som vi introducerade för Justin, inte kan gå, så vet vi inte vad som händer. MEN, vi ska iaf fira att Silvia blev godkänd i sitt projekt, WITH MERITS! Hoppas jag mår lite bättre imorgon än vad jag mår idag. Hoh hoh. Men nu blir det att hoppa i duschen och sen ska jag och Linda joina Heuri på gay-parade..! 

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback