Riktig söndag.

Haha. Det här är nog en ritktig söndag det. Jag sov till klockan ett, gick upp och åt frukost och har sett på film med Pi - igen (nej, vi har inget liv när det bara är vi två hemma... haha), Robin Hood - Men in tights. Jag har inte sett den på ett bra tag, och jag diggar den starkt! Gudars vad vi skrattade. Nu kom jag just ur duschen, och funderar på vad jag ska hitta på. Läsa? Se en till film? Vädret har blivit bättre (fortfarande lite mulet, men varmare igen), så man kunde ju gå ut på en liten promenad. Skulle behöva handla och baka lite bröd, måsta nämligen springa till butiken imorse för att inhandla frukost, men på något sätt känns inte det som ett söndags-göra... Hmmm.. Inte dagens söndags-göra iaf. 
Nej, dagens söndags-göa blir nog min bok i soffan.. En stund iaf.. Haha. Jag fattar inte att klockan redan är halv 5... Hoh.. Jobb imorgon igen.. Men jaja.. Skönt att ha haft en superskön lång sömn - även om det var med lite konstiga drömmar (jag drömde nämligen om Heuri..haha)...

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback