Paulita & Me

Jag och Paula hade huuuuur kul som helst igår. Vi orkade inte grilla, vi köpte fryspizza och baguetter och åt det och drack öl. Skulle sen träffa hennes några kompisar, men dom skulle gå på Whelan's och vi ville inte betala 10 euro för att gå in, så vi gick nerför gatan till Flannery's istället. Det är min nya favorit pub tror jag. Bland andra. Men den har alltid vart bra. VI träffade på nya vänner och Paula gick vilse när hon skulle till toan och jag blev lyft upp i luften och snurrad runt dansgolvet av någon karl. Tydligen sparkade jag någons drink under den lilla turen och killen tyckte jag skulle betala en ny åt honom. Äh sa jag och pekade på hans kompis som hade lyft mej, det var ju hans fel!



Ja, jag ser otroligt blek ut i jämnförelse med min solbruna, just hemkomna från Rom, asiatiska vän! Och jag har andå fått lite färg! Jaja.. Så kan det gå! Sov hemma hos henne inatt och idag har vi bara kikat på dålig tv - HangoverTV, som dom så klyftigt har döpt det. Nu ligger jag hemma i sängen och tänkte se på film. Harry Potter kanske?



Comments
Postat av: Madde

ja, det tar ju sån tid att lägga upp bilder. men jag håller på jobbar på en bilddagbok. jag länkar den på bloggen sen när det är klart. :)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback