Packa packa packa

Hihi.
idag har jag varit och shoppat. Mina hemlisar! :D Några av dem iaf. Usch, så mycket pengar det gick åt. Men det får det vara värt.
Så nu har jag börjat packa till söndag.. Jag packar alltid i tid. Låååååångt i förväg. Men det är så man vet att man får allting med sej.
Jag har packat två saker! Nej, tre. Två hemlisar och en engångsrakhyvel (well, den har jag egentligen inte packat, den låg redan i väskan, så jag har väl bara packat två saker då..). 
Men det ska packas mer. Vet inte om jag idds ikväll dock. Har lagt mej så skönt i sängen.. Fast å andra sidan måste jag ju upp och klä av mej och ta på mej nattpaitun (pyjamas) och borsta tänderna. Så det kan nog hända att jag slänger något till i väskan. Hmm.. Måste fundera noga. Orkar ju inte ta alltför mycket grejer med mej (det vet jag ju att jag gör ändå nämligen), men det beror ju på vad det kommer att vara för väder! Tur att det finns gummistövlar hemma iaf, så att jag slipper släpa mina, ifall det regnar på Ruisrock alltså. 

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback