Nedräkning...

Linda har blivit av med sitt jobb.
Pi håller på och städar.
Heuri letar ny roomie åt oss.
Och jag har en dag kvar att jobba den här veckan, innan det sen bär av hem!!!! 
Och det vill jag fira, men ingen verkar va på samma goda humör som jag..?

Så ser det ut hemma hos oss just nu.
Jag var lite sugen på att ringa min Han och se om han var sugen på att gå ut, men han var ut igår, så han kanske inte är så sugen. Plus att idag var han väldigt konstig. Vilket inte är konstigt iofs. Eftersom så var han förra året också. I början alltså. När vi hade umgåtts och haft jättetrevligt (som i tisdags när vi såg på rugbyn till exempel) och man trodde att allting var Hunky Dory, då drog han sej likosm "undan". Hmm.. Han bjöd mej iofs på kaffe igår och idag har vi väl pratat och så, men det har liksom varit väldigt neutralt. Suck. Jag orkar inte med de här jäkla spelen igen! Det tär på krafterna!
Ja, jag har alltså märkt att jag suckar otroligt mycket mera nu än då när han inte var i mitt liv igen. Pust (i brist på suckar).

På lördag blir det dog races. Nice. Ska dock försöka att inte spendera för mycket eller dricka för mycket, eftersom jag har ett fyra timmars flyg på söndagen. Suck. Men det ska bli kul iaf! Jag och Silvia och hennes Stefano. Förmodligen hans någon kompis också. Silvia tyckte vi kunde bjuda Lenny. Haha.. Ja, varför inte?

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback