Mutter mutter

Usch, det resulterade inte alls i en bra dag idag. Idag om något har man märkt hur mycket ekonomikrisen påverkar min chef - hela familjen - och mej själv. Usch och blä. 
Och solen körde en snikis igen.
Två sekunder föra jag fick gå på lunch (och jag skojar inte - det var två sekunder) gick solen i moln. Hela morgon var det supervackert, och sen beslutar den helt plötsligt att jag inte alls ska få sitta i solen och äta min ost och svamp sallad och läsa min Harry Potter. Nänä. Jag tittade upp mot vädergudarna och sa några välvalda ord innan jag igen gick in och satt mej där med min lunch. 
Men jag blev iaf lite uppiggad under dagen. Min han och jag hade några väldigt trevliga stunder tillsammans, och när karln frågar mitt råd om han ska klippa sej eller nä och när Cormac gapskrattar åt mina tydligen flirtande ögon, ja då kan man ju inte låta bli att le. Haha. 


Comments
Postat av: Alexandra

det verkar som att du har en sol där inomhus som lyser upp tillvaron för dig även om den där ute går i moln :)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback