Mums

Jag har hittat mitt nya favoritlunchstalle..! Har varit dar nagra ggr forut, och alltid tyckt om det, och har borjat ga dit mer och mer, och efter att jag snart har atit upp hela min underbara ruccola/getost sallad sa kommer jag garanterat att besoka stallet annu oftare! Mums! Vad gott det ar! Och mycket ar det ocksa!



Och sa har dom en jattesot italienare som jobbar dar! Maste ju ha nagot fint att titta pa nar den dar karln som borde sitta en vaning upp inte ar pa jobbet.. :P



Snacka om att man ar nojd efter den lunchen! Hmm.. Ar lite gottesugen nu dock, men ska forsoka halla mej.

Ikvall ar det leavingpint for Lana och hennes pojk. Fore det ska jag pa min spanska lektion med Silvia. Hihi. Sen ska jag mota upp Harry och Linda hos Guili och sen ska vi ga till Lana. Tydligen ar det skandinavisk midsommarfest ute i Bray imorgon, och trots att det nu ar pa fel dag sa vore det ju kul att fira midsommar som vi gor hemma! Med brasa och grillning och allt.. Hihi. Det ar Irish Finnish Society som ordnar det. Hehe. Och Bianca vill ga och spana pa skandinaviska pojkar.



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback