Målat

Jojo, idag har det målats. Fönsterramarna är vackra vita och fina! Jag har även plockat i huset, Linda moppade nämligen, så det var inte så mycket kvar att göra förutom småplock när det kom till städning. Har också bakat en äppelkaka. Trots att jag tror att den blev lite misslyckad, lite för mycket smör, så den är lite degig.. Men den ska nog ätas ändå! Och så har jag suttit i solen, och även sett på landlord när han var här och hängde upp gardinerna i de nymålade fönstren. 
Nu försöker jag få med mej Julian och Stewart på Taste of Dublin, annars ska jag gå med Bianca imorgon före hon jobbar.. 
Vet inte vad som händer ikväll än. Taste of Dublin hoppas jag ju, men om inte så kanske jag joinar Paula på grillning. Nu ska jag ta mej en kall i solen iaf!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback