Lidl

Jag har sovit och mår nu otroligt mycket bättre än imorse. Dock är jag fortfarande för trött och sliten för att gå ut ikväll. Bianca var tydligen också ut igår, så våran midsommarfest blir nog tyvärr inte av. Båda är rätt slitna.
Jag och Linda var just till Lidl och handlade. Det är en helt bra butik har jag kommit fram till. Visst, lite lågbudget ställe, men med ekonomin i det här landet som den är, så är Lidl perfekt för oss som vill spara pengar! Det är ju så fruktansvärt dyrt överallt! 
Som exempel... Lilla Vivo-butiken nerför gatan här har min favorit apelsin juice. Tropicanas original med fruktkött i. 4,39 Euro för en tetra! 4,39! Vilket rån! Men när den andra juicen dom har smakar apa, så då pungar man ut med 4,39. Men ser ni, nu upptäckte jag att dom har samma juice på Lidl, för 1,22 euro! Jodu, jag måste gå lite längre, men det är det värt! Inhandlade också massor med godis och Ribena-saft och annat smått och gott. Superbilligt! Fina grejer vettni! 
Så nu har jag just kommit ur duschen (känner mej som en helt ny människa) och ska äta lite pizza och möjligtvis se en till film. Det där med att gå ut ikväll är nog ett rätt stort nej. Hemma och ta hand om mej själv låter som en bra idé.. Hur mycket omhändertagande det nu sen är när det är skräpmat och lathet i soffan som gäller.. Men iaf!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback