Ja, regnar det gör det..

Ja, vackra landlord var ju då här och hämtade pengar etc. På samma gång hängde han upp lite tavlor åt mej (ja, det tog mej tre månader att få upp dom på väggarna) och fixade med fläkten i badrummet. Vi har nämligen märkt att fukten inte riktigt sugs ut efter att man duschat, och det har börja gro möggel på väggarna.. Inget ruttet eller så, men d kommer små svarta prickar på några ställen runt väggen... Landlord upptäckte problemet och blev rosenrasande. Han som var och hjälpte landlord med renoveringen har nämligen "missat" att borra hålet ut till ventliationsröret, så det finns ingen ventilation i badrummmet! Stackars landlord höll på och blev tokig! Så nu ska det åtgärdas också. På måndag morgon kommer våra nya fönster (ska få dubbelglasade fönster istället för dom superdumma oisolerade "en glasruta fönstren" som vi har nu i sovrummen). Så det är mycket som händer i huset nu! :D
Gick sen ut i regnet och tog lite bilder efter att landlord var här.. Men det var en snabb runda.. Gick bara ner till kanalen, för attans vad kallt det blåser om fingrarna. Och så ville jag ju inte få nya kameran blöt på första dagen.. Vi satt just på värmen i huset också, på grund av att det är så kallt ute. Usch vad jobbigt.
Så det blir ingen utgång idag. Linda och Heuri har jobbat hela dagen och är trötta, och ska jobba imorgon.. Och jag och Pi är trötta efter igår (Pi gick ut med Heuri och Fabricio och var vääääldigt full.. jag mötte honom när jag kom hem inatt nämligen.. haha, ganska roligt.), så vi ska sätt oss i soffan (där jag redan suttit halva dagen) och se på film. Nu blir det Coyote Ugly - Pi's val. Eftersom det är lördag kväll så tyckte han vi behövde lite "pub atmosfär".. Haha.. Jojo, han vill bara se flickor dansa på bardisken.
Jag kom på att jag inte visat det nya huset jag bor i, så tillsammans med mina få bilder jag tog när jag gick ut, så får ni se hur jag bor också! Och hur blöt jag var när jag kom tillbaka in!







Comments
Postat av: Madde

ni bor ju skitfint ju!

o vad fin du gjort bloggen. dock är det aningens epilepsivarning med den blinkande bakgrunden. :)

Postat av: Lina

Ja du bor skit fint.. jag kommer snart och hälsar på :D

2009-06-07 @ 16:12:45
Postat av: Laura

Ja, lite oredigt e d kanske, men vi tycker om d!! ja orka int plocka undan innan ja to bilderna.. haha..

ja, snart kommer du linus!! yay!! madde, ja tycker att du oxå kan ta dej hit å dricka lite öl!! :D hihi



2009-06-07 @ 17:15:46
URL: http://laurali.blogg.se/
Postat av: Pix

OMG kolla väggen!!!!!

2009-08-12 @ 11:13:40

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback