Hottentott

Jojo, sa gar det. Nu blir man kallad gravid ocksa. Jaja. Kanske det nu anda var dags att borja trana? Men jag vill ju inte! *suck*
Ok. Ta dej i kragen Laura, du kan.
Jag kan, jag kan, jag kan.. Men jag orkar inte.. vill inte.. har ingen lust. Det ar trakigt att trana. I stan iaf. Jag vill bo pa landet. Dar kanner man mer for att ga ut pa promenad eller ut och springa. Man kan gora en massa tradgardsarbeten, vilket iofs inte alltid ar kul, men det ar iaf bra traning! Jag vill bo nara vatten, sa att jag kan ta mej en simtur pa morgonen eller ta ut baten. Jag har ingen ork och lust att paddla eller simma i kanalen i Dublin, an mindre i an som rinner genom stan. Jag orkar inte springa pa hard asfalt, eftersom mina knan tar stryk.  Och jag har ingen tradgard! Bah!
Det jag gor nu ar att jag gar pa jobb och hem. Orkar inte ens ta cykeln, for trafiken ar ju for hemsk. Pa lunchen sitter jag i parken, efter jobbet sitter jag pa altan. Jag laser och datorerar och kanner att jag vill men vet inte vad...
Jaja, det loser sej. Jag sitter for tillfallet och tranar magmusklerna genom att. spanna dom... Haha.. Maste se lite roligt ut... :P

Comments
Postat av: Lina

Laura lilla, du har alltid var så liten och nätt. Men det ger med sig om man inte rör på sig. Har du för lite sex? haha.. Köp en träningscykel och ställ på altanen :D


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback