Hahahaha..!

Jo, nu ar det roligt. Sa skrattretande dumt roligt att det ar svart att tro ens..!
Idag trodde min frukostkock pa guesthouset att jag hade lagt implantat i brosten, eftersom de vaxt sa mycket pa senaste tiden..! Hahahahahahahahaha! Jag? Implantat? Jag blev faktiskt stott av det.
Syster brukade fraga mej att om nagon gav mej en million, vad skulle jag andra hos mej sjalv? Jag sa alltid att jag inte skulle andra nagot. Don't get me wrong - jag har mina fel - men jag skulle aldrig - ALDRIG - lata nagon skara i mej och andra pa mitt utseende bara for att jag var missnojd med mina sma brost, eller min stora nasa eller knubbiga haka. Aldrig. Jag ar den jag ar, och sa har ser jag ut. Jag tanker inte andra pa vem jag ar, varfor skulle jag da andra pa hur jag ser ut? Nej, det var verkligen en forolampning hon hivade ur sej nar hon trodde det. Forst trodde jag hon skojade, men hon var gravallvarlig. Hon trodde verkligen det. Jag fick helt enkelt bita ihop och forklara for henne att jag har lagt pa mej ganska mycket, och hos mej lagger dej sej inte sa mycket pa bredden, mer pa magen - och da tydligen ocksa pa brosten. Suck. Jag har skrattat at det nu, trots att jag fortfarande kanner mej stott. Men att nagon kan helt plotsligt vraka ur sej en sadan kommentar..? Och var trodde hon att jag skulle ha fatt pengar till att gora en sadan operation? De ar ju anda ratt dyra vad jag har forstatt..?
Haha.
Nej, jag har alltsa inte gjort en skonhetsoperation. Jag har bara blivit tjock.
(Fast jag har borjat jobba pa att fa bort magen!)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback