Gardin beslut

Idag kom landlord med våra nya gardiner som ska hänga över "garderoben". 
Det finns tre olika färger. Svart, brun och turkos.
Den vita ska i fönstret.



Landlord tyckte jag skulle ta den turkosa till mitt rum. Jag tänkte direkt den svarta. Men sen kom jag på att han nog hade rätt (han spände nämligen upp tyget åt mej så jag fick se ordentligt), det såg lite trevligare ut med turkost. Lite tjejigt som han sa. Haha, have ye never met me?? Jo, men han tyckte tydligen jag behövde lite mer feminint i mitt liv. Sant. Men sen började jag kolla på den bruna också. Den är inte heller så pjåkig. 
Usch, nu blev det svårt. Jag är nämligen den enda hemma. Så jag har första tjing. Vilket ju är kul. Men huu, vad ska man välja då??
Tips??

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback