Busy month coming up

Jojo.. Nu borjar det.
Pa sondag - hemresa. Och vara hemma i en vecka!
Dvs, hemma hos mamma och pappa, aka till Aland en snabbis och traffa Eppu-peppu, Lina och Madde, Sussi och Frida, Suski, syrran etc etc... Sen tillbaka till Abo med Nappsu och Irene och ga pa
Ruisrock!! :D Sen flyga hem nasta sondag.
Helgen efter - Anthony kommer fran Scotland och halsar pa med en van.
Aven Oxegen festival! Forhoppningsvis kommer jag att ha rad och nagon att ga med. Min Han var ju lite sugen, sa om jag ser honom den har veckan ska ja hora om han ar pa (har tyvarr inte sett skymten av honom idag an).
Veckan efter det ar det inget inplanerat - an.
Sen fyller jag ar...! Yay! Inte for att det nu brukar handa sa mycket da, men jaja.. Lite kan man val gladjas at det..! Haha! Ska kopa en grill sa att vi kan ha grillparty pa bakgarden.
Sen aker jag och Nappsu till ITALIEN!!!
Kommer hem 2dra augusti, och da ska det val firas bade Guili och Bianca som fyller ar medan jag ar borta.
Sen kommer Anthony fran Canada. Flyttar hit for att plugga. ;)
Sen ska val forhoppningsvis Linus komma och halsa pa.. Antligen..! Haha!
Sen flyttar Linda, och Fabricio flyttar in.

Och jo - medan jag ar hemma i Finand sa kommer Pi att flytta ut och Alessandro flyttar in. Alessandro ar en till av Heuris gayvanner. Inte for att jag har nagot emot det, men jag sa at honom att han kan bara bo hos oss tills Fabricio flyttar in, for tre gay man ar liiiiite for mycket i min smak. Speciellt eftersom de alla ar Brazzar. Nej, jag behover lite mer manlig energi i huset. Och nagon som pratar engelska!
Ja - vi fick alltsa till slut nog av Pi. Han har varit en sjalvupptagen, lat, grisig sak som bara tanker pa sej sjalv och som ar otroligt otrevlig och nedlatande, for att inte tala om elak (han kallar Linda fet och ful stup i kvarten). Sa efter ett till storbrak sa akte han ut. Ja, han har tydligen redan hittat nagonannanstans att bo, sa han var nog inte sa nojd sjalv heller.. Suck. Han var ju trevlig ibland, han behover bara lara sej ta hansyn till andra manniskor.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback