Brunt är ... fint?

Kom hem och såg de turkosa gardinerna. Nej, usch så det såg ut! Såg ut som ett pensionärs hem! Alldeles för mycket färg! Så jag tog de bruna istället. Hade tänkt ta en bild på det, men det ser inte så värst bra ut det heller, så ja har dem bara nu tills ja köper några andra att peta dit... (Kan ju för guds skull inte ha see-through-gardiner över garderoben heller!) Fick leka med landlords elektriska skruvdragare också när jag bytte ut dem. Hehe. Roligt bara värre. 
Lagade sen någon sorts kycklingpasta till mej och Heuri till middag, och det räckte även till lunch imorgon. Bra det. Eftersom vi kör hela den här undvika-honom-taktiken. Idag gick det bra, eftersom jag hade min lilla tripp ut i "solen", och jag trodde att han gick på lunch med sin bror (märkte dock när jag kom tillbaka att så inte var fallet). Imorgon behöver jag alltså en annan "ursäkt". Och om jag tar med mej min egen lunch, så är det ju kirrat! Fast som Linda sa, om han sen bjuder ut mej på lunch igen iaf så blir nog inte min matlåda uppäten ändå. Vilket nog förmodligen är sant. Suck. Nej, jag ska vara stark! Och ja, nu undrar ni varför, eftersom jag verkar så betuttad i karln, men det är just därför! Jag måste ju för guds skull kunna bete mej som en vanlig människa i hans närhet! 
Tycker inte om att undvika honom. Tycker ju om honom. Fortfarande. After all. 
Håller för tillfället på att baka semlor, och ska just peta in dem i ugnen. Sen ska jag hoppa i duschen och förhoppningsvis lägga mej i bra tid ikväll.
I hope. :P

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback