4h 45min

.....sen ar det helg!!!
Och sista arbetsveckan pa over en vecka, eftersom jag gar pa semester! Klockan halv 6 idag! Yay!

Igar hade jag spraklektion med Silvia pa jobbet. Haha. Vi satt i receptionen och hon gjorde uppgifter pa engelska och jag laste en broshyr om hennes hemstad, Punta del Este i Urugay - pa spanska forstas. Kuligt bara varre. Sen akte jag hem och lagade Tikka Masala for forsta gangen i mitt liv! OK, ja, jag fuskade med sasen, den var fardigkopt. Men det var gott anda! :P Sen tog jag cykeln och akte tillbaka till Silvia. Vi hade planerat mera spanska lektion. Men vi akte pa sidetrack av ett sixpack som hon hade under armen nar hon kom tillbaka fran skolan.  Hennes klasskompis Carina var med, och hon letar boende, sa hon kanske ska bo med oss ett tag (hon ska sen flytta ihop med en kompis senare i sommar). Vi introducerade sen ocksa Justin och Carina for varann. Silvia hade lovat honom att han kunde fa traffa hennes brazilianska kompis, och nar han kom hem fran jobbet sa joinade han oss pa en ol. Han diggade Carina skarpt.
Sen upplyste han om det alla pratar om idag. Michael Jackson. Ar dod. Happ.
Jag sitter och lyssnar pa min Classic Rock station, och till och med dom spelar MJ. Hoh hoh. Men vilken shock alltsa! Jag trodde fan han skulle vara den sista att do. Jag var helt saker pa att mina barnbarnsbarn skulle ga och se honom in concert nar han var 200 ar gammal och levde i en plastbubbla med superkrafter av evigt liv.
Jaja.
Nu ska jag pa lunch med Paulita..!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback