Venezia - almost there again - cara mia!

Yay!
Jag sitter och kollar boende i Venedig just nu. Har precis printat ut mina boarding pass och langtar after sista arbetsdagen imorgon, sa jag sen kan aka pa min SEMESTER med Nappsu! Wihuu!
Det ar dyrt att bo i Venedig dock. Men eftersom vi int behover betala for boende resten av veckan (eftersom vi ska upp till Enrico i Cormons) sa kan man ju spendera lite pa boendet i V. De billigaste placen finns liksom utanfor huvudon, men eftersom batarna mellan huvudon och fastlandet/smaoarna kostar ratt mycket de med, sa blir det ganska samma anda. Har hittat ett ratt cute litet place mitt inne i stan for 60 Euro for en natt. Det ar ok anda, med tanke pa priserna i Dublin. :P Men Nappsu vill inte svara i telefon nu... Hmm.. :(

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback