Svanar

Mina kara vanner svanarna finns inte i Dublin langre. De har alla flygit norrut till solen dar. De ligger val formodligen pa Kapellviken i Lumparland och njuter, medan regnet igen har borjat osa ner har, och formodligen inte alls lockar dem... Men det har finner jag intressant. Nar jag vaxte upp fick jag ju lara mej att alla svanar flyger ner till varmen pa vintern. Och det ar ju sant. Eller? For de var nog fan har i vintras, och inte var det ju varmt, det kan jag ju saga! Visst, det ar val varmare an hemma, men nu ar det val anda varmt har! Haha, ja, jag vet inte.. Jag som nu ar lite radd for dom tycker det ar ratt skont att kunna ga pa jobb vid kanalen, utan att behova gora varsta omvagen nar man kommer till en flock med svanar. Det ar tva svanar som ar kvar dock. Och haromdagen var det lite jobbigt nar de satt pa varsin sida om gangvagen, som om de bara vantade pa att hoppa pa nagon stackars ovetande manniska, och en av dem flaxade med sina vingar nar jag gick forbi. Usch, fick ju hjartattck dar nastan! Nej, inge kul alls.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback