Söndag - underbara söndag

Ja, vet ni vad. Jag vaknade vid 10 tiden imorse och kände mej såååå utvilad. Och tänkte - Gud, vad skönt att jag inte behöver gå upp! Ingen krapula, inga tider att passa, ingen som stör... Åååh... Vad skön helgen har varit!!! Jag låg istället och läste och somnade om, och vaknade inte förrns 12.30! Nice! Nu känns det fint. Utvilat och bra. 
I fredags var jag och såg Ice Age 3 på 3D, och vad otroligt mycket vi skrattade! Jag, Silvia, Karina och Cecilia. Och där satt man med 3D-glasögonen ovanpå sina vanliga glasögon (vilket var lite jobbigt faktiskt) och kiknade av skratt. Vi gick faktiskt på en öl sen, men bara en (!) och lyssnade på ett band i Temple Bar. Igår gjorde jag inte heller mycket. Jo föresten. Jag var på arbetsintervju. :) Dom tyckte om mej, men tyckte jag var överkvalificerad. Haha. Ja, det var ju kul att höra. :) Och jag förstod dom nog. Jag skulle nog tycka om att jobba där, men jag är lite rädd (och det var hon som intervjuade mej också) att jag skulle tycka det var lite tråkigt. Not challenging enough, som hon sa. Men jaja. Jag ska träffa deras general manager i början på veckan, så får vi se. Men det lutar nog åt att jag ändå stannar på mitt gamla jobb. Hmmph.. Sen åkte jag in till stan - vilket var en dum idé, då det började asbolut ÖSregna. Och inget paraply hade jag heller, och finklädd i kavaj och finbyxor,. Nå, jag sprang och fick mina glasögon spända (dom har vari jobbiga och tyckt om att trilla ner på näsan allt oftare) och sen åkte jag hem. Städade. Och sen var det skönt att bara lägga sej i sängen och se på film. Började också se på Vänner igen, Men märkte att jag saknar säsong 2. Hmm.. Den skivan ligger antingen hemma hos mamma eller Lina. Hmm... Måste kolla. 
Nu ska jag titta på lite fler avsnitt och njuta av min andra lediga dag.. :) Har några peeps som kommer och kollar på huset i eftermiddag, så förhoppningsvis har vi snart två nya roomies... :) (eftersom Linda och Pi flyttar alltså, om någon missat det)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback