OM 24 timmar...

... då sitter jag på planet från London (ja, det blev billigare att åka den vägen) mot Venedig! Yay! Tyvärr måste jag typ stiga upp 4 på morgon för att ta mitt London flyg, men det är det värt!
Fick också äntligen vårat hotell bokat. Mitt dumma kredit kort funkade inte, men Bianca ringde dem och bokade åt oss. Sweet. Hon ska få något trevligt som present. Hmm.. Problemet är ju dock att för henne blir det nog inte så exotiskt att få något från Italien, eftersom hon ÄR italienska... Men iaf.. :P Men hon fyller ju år också! Hehe!
Nu ska jag duscha och möjligtvis ta en liten tupplur innan Katie kommer och flyttar in! Yay! Min nya Kiwi girl! Tuppluren behövs eftersom jag jobbade hela natten och på frukosten imorse.. Bah..

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback