Man, oh man..!

Klockan är nu 22.00 och jag är tyvärr fortfarande lite bakis. Hmm.. Jobbigt det här. Jag är inte JÄTTEbakis längre, förmodligen för att jag och toastolen har förnyat vår vänskap igen (det var ett tag sen sist vi umgicks) och jag lyckades även få i mej några mackor som min älskade Heuri tog med sej hem från jobbet.
Idag var även Katie hit och tittade på huset. Katie är en tjej från Nya Zeeland som nyss flyttat till Dublin, och jag har mailat med henne om vårt hus, och hon verkar jättetrevlig. Jag skämdes lite eftersom jag var ensam hemma hela dagen, och som sagt har jag mest sprungit mellan mitt sovrum och toaletten, så det var lite oredigt i huset, men hon var cool och sa att det inte gjorde något... Hon skulle kolla på två hus till för att sen bestämma sej, och hon skickade alldeles nyss ett mezz och sa att hon såg ett av husen ikväll och vårt är fortfarande trevligast. So let's hope!! Pi flyttar ju liksom ut sista juli, så det börjar bli tight med tid nu att hitta någon ny... Men som sagt, hon verkar passa in i gänget! Pollacken som flyttar in nästa vecka är jag lite osäker på, men det vet man ju inte förrän man bott ihop ett tag. Han verkar trevlig iaf, så det är nog inga problem. Jag är väl mest orolig för ett Pi-drama igen. Men jag tror det blir bra.
Nu ska ja fortsätta mitt tillpiggnande, och imrgon ska vi se vad de säger på jobbet om min lilla sjukdag.
Nighty night!


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback