Feckin' coffee!

Men usch! This coffee sucks!!!
Jag har under de senaste veckorna, sen jag kom hem hemifran (hahahaha - ja, idag ar det dalig humor dag), varit SAAAAAA trott! Och det spelar ingen roll om jag lagger mej tidigt, eller bara sover en par timmar om natten. Det spelar ingen roll om jag motionerar eller inte, om jag ater nyttigt eller pizza, det spelar inte ens nagon roll om jag tar en ol eller tva. Fast jag satter klockan att ringa allt mellan 07.00-07.45, sa kommer jag inte upp forran tidigast 08.00! Det gar inte. Idag vaknade jag och lag anda kvar och drog mej i en timme fran att klockan ringde 07.00. Jag menar, hur farlig ar inte SNOOZE knappen?? Oh, I'd like to meet the inventor of it right about now and give him a piece of my mind. Jaja, jag vet att det kommer och gar i omgangar det har med trotthet, iaf for mej, och snooze knappen har flera ggr raddat mej pa morgnarna.. Men nu vill det sej bara inte. Jag har forsovit mej tva ggr de senaste tva veckorna! Jag forsover mej aldrig! Suck. Kan ocksa ha att gora med att jag ar supertrott pa mitt jobb. Det ar sa trakigt, och det gar sa daligt med att hyra ut kontor och lagenheter, sa jag vet inte riktigt vad jag ska hitta pa. Jag gor allt jag kan for att fa dem hyrda, men ingen ar intresserad for tillfallet. Det ar for dyrt helt enkelt. Sa jag sitter har som ett fan och lyssnar pa chefens och Tantens tjat och kanner bara att nej, nu orkar jag inte.
Med tanke pa denna trotthet bada nar jag ska stiga upp och nar jag ar pa jobbet, sa har jag okat mitt kaffeintag. Istallet for att dricka en par koppar kaffe pa morgon (som tyvarr maste drickas pa jobbet da jag aldrig stiger upp i tid for att kunna dricka det hemma), sa dricker jag i princip kaffe hela morgonen fram till lunch. Pa eftermiddagen ar jag dock lugnare, kanske en kopp pa jobbet, och en kopp nar jag kommer hem. Och den koppen... mmm... Den ar god. Jag (eller mamma rattare sagt) kopte hem finskt kaffe nar jag var hemma. Tumma Presidentti.. Mmmm... :) Da njuter jag. Sen klarar jag mej utan kaffe. Till nasta morgon.
Och jag blir tokig. For kaffet vi har pa jobbet smakar APA. Vi har overgatt till Lidl's super billiga kaffe, som tydligen ska vara sydamerikanskt, men smakar diskmedel. Plus att Cormac har fatt for sej att gora det valdigt starkt, for att "gomma undan smaken". Haha. Ja, det var ju lyckat.. Not.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback