Damn these weekends

Varenda helg, eller ledig dag, eller semester, da man borde ta det lugnt, relax liksom, andas ut och sova ut framforallt! - ja, da gor jag precis tvartom. Jag ar helt slut efter helgen igen. Anthony och hans kompis Aidan var ju som sagt har, och vi hade grymt roligt, aven om de hade sina sma dispyter med Linda, men vi var ut, vi partade, vi hyrde bil och korde ut till Wicklow, Abbeyleix och Kildare, och gick aven pa bio. Public Enemy - med Johnny Depp och Christian Bale - helt klart en otroligt bra film! Recommended! Och saaaaa kul det var att kora bil igar da! Vi hyrde en lite Suzuki och korde runt - JAG korde runt..! Och saaaaaaaa kul! Har ju inte kort bil ordentligt nu pa ett tag, och cruisa runt irlandska landsbygden var grymt! Det var superfint vader blandat med osregn (helt vanligt irlandskt vader alltsa) och vi akte vilse (well, vi var ju egentligen inte pa vag nanstans, sa vilse ar nog fel ord, vi bara snurrade runt lite heter det nog..). Jag till och med korde igenom stan till bion och tillbaka. Och nej, det var val ingen bedrift tycker ni, men ni ska veta gott folk att det ar ett rent helvete att kora i Dublin. Sa om nagon nagonsin hamnar att kora i den har soppan, sa kom ihag det! Men till och med jag vart forvanad att jag lyckades kora runt utan att svanga av pa fel - enkelriktade - gata..! Haha! Skont. Vi korde ju anda i den delan av stan jag kort minst i under min tid har..
Otroligt trott imorse dock. Men upp gick man anda. Ska dock lagga mej TIDIGT ikvall...!
Fick aven antligen avnjuta en god lunch pa min favorit restaurang - Cafe Bliss - som har varit stangt i nagra manader for renovering.. Och vad fint det var da! PLUS att dom har gjort det storre, sa det ar ett stort plus det med!! :D

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback