Tråkigt..

Ok.
Jag erkänner.
Jag är arbetsnarkoman. Och jag gillar det.
Jag har nu varit ledig i två dagar. Vilket också betyder att jag har två dagar kvar! Och jag har lunchat med Micke, sett på film med Sean, druckit kaffe med Neils familj, sen gått och druckit öl med Neil och Jace och resten av gänget som jobbar på McGruders. Eller jobbade. För det har stängt. McGruders pub har stängt. Det var en stor chock som kom när vi fick reda på det. Slut på det roliga. Nu är det ekonomikris. Min stammispub är stängd. Stor gråt. Så vi gick ut och drack igår. Haha.
Jag har även då hunnit vara lite bakfull, städat hela huset, tagit ner julgranen, lagat middag för fem, sett på serier etc etc. Jag har gjort hur mycke som helst. I två dagar. Vilket är fine. Men vad i hela helskotta ska jag hitta på att göra i två dagar till? Va? Två hela lediga dagar? Jag kommer ju att få spunk! Jag har sjunkit så lågt att jag har börjat kolla på Gossip Girl. Vilket jag har kommit fram till är en av de sämsta serier jag någonsin har fastnat i. Men det hjälps inte. Jag har fastnat. Blä! Jag håller på och betar mej igenom Grey's Anatomy, vilket jag tycker är ok. One Tree Hill började idag, så jag ska bädda ner mej i sängen och kolla på det avsnittet nu... Supernatural börjar nästa vecka. Private Practice har tydligen tagit oändlig paus för tillfället, så det vet jag inte när det börjar igen.. Och Doctor Who är ju inte tillbaka förrän i mars. Nej nu. Jag tittar på alltför många serier. Jag måste bryta mej loss. Jag var glad när jag bara hade Doctor Who och Supernatural att följa. Men sen blev det ju paus, och så ska man hitta något annat att sysselsätta sej med, och då kom det igen en hel hög med serier som jag aldrig kännt minsta intresse för. Nej, bryta sej loss. Men One Tree Hill har faktiskt blivit en av dom roliga serierna som jag fastnat i.. men Gossip Girl..? Nej, nu är det nog dags att skärpa sej!
Jag ska nog gå på gymmet imorgon för en gångs skull. Är ju runt 3 månader sen jag senast har varit... Haha.. *skäms*

Btw, min fina spenat-mozzarella paj som jag lagade idag var superb! Just so you know! :D

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback