Time on my hands

Ok. Jag är inte ledig idag. Börjar jobba kl 17.00.. Men här sitter jag. Hemma. Och vet inte vad jag ska göra. Tills jag börjar jobba alltså. Jag är lat. Så otroligt lat att det inte är sant heller. Jah. Vad gör man. Det där med att gå på gym har gått bort lite. Även om Sean sa att han kunde skjutsa mej till gymmet om jag ville. Men ååh.. Jag vet inte.. Jag orkar inte.. Sitter hellre här och tar det lugnt.. Men jag har inte tid att se på film, jag skulle kunna se en serie, men jag har sett allt.. Vi har 4 tv-kanaler, så det är inget värt att se där. Satt och pratade med Sean i två timmar just.. Om ditt och datt. Men jag blev kall om fossingarna, så nu bäddade jag ner mej under täcket igen. Värmesystemet i det här landet suger ju. Men det är ok. Snart kan jag börja stiga upp och börja knalla på jobb. Men vi har typ inga gäster inne. 6 pers eller något. Soft. Ska ladda ner någon film att titta på. Har gjort det de senaste dagarna. Har sett Hancock, Bedtime Stories, Sweeney Todd och Twilight. Har för mej att jag såg något annat också, men minns inte nu..

Hah. Jag som just klagade på värmen i det här landet.. Ja, nu sitter jag och tittar ut genom fönstret och ser ordagrannt värmen stiga från elementet. Haha. Så kan det gå. Men det tar ett tag innan huset värms upp. Oh well.. :P


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback