Produktiv dag..

Ja, som jag har sagt förut. Det här med många lediga dagar är inte riktigt min grej. Men jag har kommit på ett sätt att komma igenom de dagarna. Kostar inget, tar ej mycket energi, behöver inget för det.
Dagdrömmar.
Jepp. Det har jag gjort idag.
Dock har jag också kört Linda på arbetsintervju till ett nystartande hotell, varit in till stan och fönstershoppat (plånboken tillåter inte så mycket mer just nu), lunchat med Trish på Cafe Bliss (mmm, vad jag gillar det stället!), bakat kladdkaka, tvättat, skvallrat med Linda i evigheter, datorerat förstås (usch, vad man är beroende av det här dumma internetet ibland) och jo! Jag hittade en buss som går från jobbet och hem till mej.. Well, nästan hem till mej.. Den släpper av mej en bit ner på gatan där jag bor. 5 minuters promenix. Skönt! Men jag ska börja cykla! Så jag har köpt cykel idag! Jag ska hämta den imorgon från Litton Lane. Det är Kabir, min nattportier där som sålde den åt mej. Det tog för länge för Sean att fixa cyklar, och jag blev så trött på att gå fram och tillbaka till jobbet varje gång... Så det var min lilla shopping idag. 80 euro för en cykel. Tyckte jag var ok, med tanke på att nypris för just denna var ca 200 euro. :D
Jamen, jag glömde ju det viktiga! Jag har - till mammas stora förtjusning antar jag - blivit blond igen.. Well.. Blond-ish.. På gång iaf... Haha.
Ja, allt detta har jag gjort - och dagdrömt på det. Nå, jag hann väl inte dagdrömma så mycket.. Men vi ska se hur produktiv jag känner mej imorgon.. Om jag behöver testköra min nya idé då istället alltså...
Nej, nu är jag väldigt, väldigt trött, så jag ska lägga mej i tid för en gångs skull. Och kanske stiga upp tidigt och gå till gymmet på morgon. Jag är ju trots allt ledig.. ;)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback