New Years Eve

Ja, glomde ju totalt bort att beratta vad som hande pa kvallen.
Jag lagade middag hemma hos oss.
Grillade majskolvar, pasta med tomatsas (Maryanne och Sean ar vegetarianer) och fruktsallad och citronmarangpaj till efterratt. Mmm.. Mums, sa gott det var..!
Sen gick vi upp till stan, tog en ol pa hostelet och sen till McGruders. Dar var det ju fullsmockat med peeps. Sakert 900 pers dar inne. Sa man hann inte bli full heller, eftersom det tog sa lang tid innan man kom fram till baren.. Men jah, vi hade skoj iaf. Jace hamnade att jobba lite, Julian och Phil var over en stund (ville sen att vi skulle komma pa efterfest till Phil, men vi var ju sugna pa McGruders efterfest) och se pa maken, om inte Lenny var dar. Han har visst kommit tillbaka for tva veckor sen. Inte ett ord har man hort. Naja, det kan ju inte jag gora nagot at. Sen var det iaf efterfest, som hamnade in pa hostelet. Dit kom polisen och kickade ut oss. Jag, Linda, Maryanne, Lenny och Piotr stadade, for Karl forsvann ju all varldens vagar nar polisen kom. Jag och tjejerna akte taxi hem vid 7 pa morgon, och jag vaknade pa nyarsdagen med feber. Nu har jag sjukat i tva dagar, och inte blir det battre.. och sa jobbar jag hela helgen. Men det ska nog ga. Kurera mera!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback