Ibland vill det sej inte..

Ja, ibland går det inte riktigt som man vill. MEN. Positive thinking! Oj, vad jag har sagt det många gånger under denna ekonomi kris.. Men det är sant.
Linda blev erbjuden barjobb på det hotellet hon sökte till igår. Men det ville hon inte ha. Hon sökte ju till reception. Men nu vet dom inte om hon behövs iaf. Så nu pratar hon om att åka hem igen.. Åh, vad jobbigt allt ska va.
Jag å andra sidan har inte fått betalt den här veckan än. Och jag spendera just runt 120 euro på min cykel (alltså, då är cykelkostnaden inräknad också)! Måste ju köpa ett ordentligt lås. Och när jag säger ordentligt, då menar jag ordentligt. Stor tjock kedja och hänglås. För det, det är det som behövs i Dublin.
Men jag ska tydligen få betalt imorgon.
Åh, vad detta är jobbigt.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback