Arbetsnarkoman, eller?

Jaysus...! Nu har jag tydligen tagit pa mej ett 24 timmars pass igen..! Vad i hela fridens namn tanker jag med?? Ja, inte ar det huvudet iaf..! Damn! Jag ar alltsa sjuk, jag har tvingat mej igenom gardagen och imorse, och sa tittar jag pa schemat, och sa ar jag schemalagd fram till 8 pa morgon. Hah! Nanette var in och tyckte jag sag hemsk ut. Oj. Tack sager man da. Vad snallt av dej. Haha.. Hon skulle se om hon kunde hitta nagon att komma in, men det ar ok.. Power through bara! Imorgon ar jag ledig. Sa ar jag ledig pa onsdag, torsdag och fredag ocksa. :D Det ska bli skont. Oj. 4 dagar ledigt i en vecka. Oj. Vad ska man hitta pa da da manne? ;) Hihi!

Igar var Angela, min gamla landlord in till jobbet med min deposit. 650 euro. Tack sa mycket. Skont att ha det avklarat.

Nej, nu ska jag betala av lite skulder till mamma. Sen ar det nog lite tv dags. (Ja, jag har ett soft jobb och inga gaster.)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback