4 dagars ledighet över..

Ok. Jag överlevde.
Jag har haft 4 dagar ledigt nu, och jag har inte tråkat ihjäl..! Än. Haha. Nejdå, jag hann ju göra dittan och dattan de första två dagarna, och sen har det nog gått rätt ok ändå. Igår gjorde jag inte mycket. Sov till 11, upp och åt frukost. Orkade dock inte gå till gymmet, för jag tycker om att gymma på morgon, och eftersom jag sov så länge så kändes det fel att gå senare.. Dumt, jag vet. Men jag kan inte hjälpe det. Jag var inte på humör. Så jag såg på en film och plockade lite hemma. Så mailade jag Micke och vi kom på att gå på bio. Och äta. Så det gjorde jag på kvällen. Vi gick och åt sushi, sen på en pint på Woolshed och sen gick vi och såg Australia. Grymt bra. Vacker.
Nästa film på schemat är Che. Funderade på den redan igår, men etersom del 2 kommer först nästa månad, så tänkte jag att man ju kan se den lite närmare istället.
Imorse när jag kom hem hittade jag en sjukanmäld Linda i köket som letade efter jobb. Ja, här satt vi sen i några timmar och letade jobb åt henne.. Hoppade i duschen, och sen gick vi till Kilronan för att printa hennes CV och sen till hennes en intervju. Hon skulle söka jobb som hembiträde (?).. Vet inte om det heter så, men en sån där som åker hem till gamla folk och tar hand om dem. Men vi kom fram till att hon inte hade alla kvalifikationer iaf, så vi skippade det. Hon måste nämligen fylla i cirkus 15 sidor med information och frågor. Det såg lite ut som ett prov i skolan.. Haha.
Sen gick vi iaf hem, och nu har hon gått och lagt sej. Hon ska laga middag ikväll..
Men lite nyheter fick vi iaf när vi var på vift! Cormac ska bli pappa! Wuhuu! Den 5te augusti ska McCann junior komma till världen. Det är baby boom nu. Eftersom Leons bebis kommer 5te maj. Haha. Kul!
Sen ska Trish åka. Hon åker till Afrika den 19de februari, och är borta två månader. Sen kommer hon hit igen i en vecka, och sen reser hon runt Europa före hon åker hem. Ja. Så tråkigt var det. Eller kul för henne förstås, men asch då, va alla åker härifrån. Men eftersom dessa kära australienare bara får vara här ett år, så är det ju inte så konstigt.
Nåja. Det är ju inte än.
Ska ju hinna ta henne på födelsedags teater först. Och middag. Hihi.
Well, off I go..! Ha en bra helg! Jag ska tillbaka på jobb! :D

Comments
Postat av: Solmaz

Hi sweetheart!! Long time no seen! Hur är det med dig?? Härlig blogg du har=). Antar att du är kvar i Skottland (eller Irland kanske det var:S). Kram på dig..and do not work your ass off!! Enjoy life;)

2009-01-11 @ 11:58:25

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback