örebro & köping

Ja, da var man hemma igen. Borta bra, men hemma bast. Well, jag har ju inte riktigt hunnit komma HEM annu, jag ar ju pa jobb. Men snart! Om en timme! Yay!
Det var saaaaa kul att traffa alla igen! Nanny, Lina, Madde och Eppu..! Och sa traffa pa Linas och Maddes nya Arboga karlar! Har ju inte traffat pa dom tidigare, sa det var jattekul!
Och allt gick bra! Inga brytna ben (eller tander), inga stulna kameror eller planbocker, inga forseningar (naja, flyget var en halv timme forsenat idag, men det var inte sa mycket, sa det raknas inte). Ja, en helt superlyckad och fin helg!
Och antligen, efter 11 manader och 19 dagar i Dublin har jag - ANTLIGEN - en frisyr som jag ar nojd med! Och hur lyckades hon med detta under undrar ni? Jo, hon akte till Sverige och halsade pa sina gamla vanner, och hennes underbara frisor kom och gjorde henne den underbara tjansten och klippte henne! Jag maste allsta aka tillbaka till skandinavien for att fa en ordentlig klippning. Efter ett antal olika frisorer har, och Maddes proffessionella asikt, har jag kommit fram till att de inte kan klippa har i det har landet! Sa tack Madde! En stor eloge till dej! Och om nagon har problem att hitta en bra frisor, ak till Aland, till Gita Salongen i Strandnas och fraga efter Madde! For hon kan hon!
Nej, jag lagger nog upp bilder fran helgen imorgon. Jag ar trott och far just aka hem. Hmm.. Undrar om jag ska ta cykeln.. Jo, det gor jag nog... Jobbigt med kappan och vaskan bara.. Undrar om det gar nagon buss? Maste nog kolla upp det... :P

Comments
Postat av: Carin

Ja!! lägg upp bilder, jag vill gärna se dem ;P

Postat av: Madde

Vad bra att du är nöjd med frisyren! :)

2009-02-17 @ 20:26:41
URL: http://lillins.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback