Linus i Köping

Hihi, nu har jag tagit mej till Köping till Lina och Roland. Och min lilla Eppu är här också!! Dom bor jättefint och är så söta ihop..! Kul att äntligen få träffa karln..! Haha.
Vi gick på Arosfortet igår, vilket var kul - och ansträngande. För att inte nämna livsfarligt! Haha! Jag föll ner två meter i complete darkness i tomma intet. Som tur var gick det bra, men det var lite intressant när jag la ut armen för att ta emot mej på vad jag trodde var fortsättningen på den mörka tunneln, men det visade sej vara ett fall 2 meter ner. Schopp sa det, och Laura gjorde en kullerbytta ner till golvet. Haha. Ändå var det Lina som kom ut med en bula i pannan ur fortet när vi var klara. 400 poäng lyckades vi skrapa ihop. Det var inte så bra. Men kul hade vi.
Ikväll är det födelsedagsfest i Medåkersskogarna. Ska bli kul. Madde och Hampus var just hit och Lina fick håret färgat och jag fick det klippt, så nu är vi halvvägs till att bli snygga..! Ska bara hoppa i duschen nu och sen fixa det sista! :D

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback