Friday night, and new house...

Det är fredag kväll.. Jag jobbar tidigt imorgon..

Men...
...jag har just flyttat in i mitt nya hus. Jag har nu packat upp allt.

Dvs...

Jag dricker öl.

Hey, I'm only human, right??

Man ska dricka mycket vätska om dagen. Öl är också vätska

Jag firar med min kalla och med att lyssna på Deep Purple, Led Zeppelin och Pink Floyd. Gamla godingar och jag. Mmmm.... Linda kommer snart hem, så jag ska nu laga mat och ... ja... fortsätta mitt öldrickande samt musiklyssnande. 

Cheerio!

Comments
Postat av: Madde

bra musik o en kall dryck med lite smak av alkohol tycker jag är ett bra "firande". :)

Postat av: Laura

tycker ja me! kör samma fundering idag!! :D hahahaha

2009-02-28 @ 21:11:51
URL: http://laurali.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback