Flyttar - igen...!



Det här är dörren till mitt nya hus.
För jag ska flytta.
IGEN.
Flytten sker nästa veckas torsdag, tror jag, så fort jag får låna Leons bil på mina lediga dagar.. Idag fick jag iaf nyckeln till mitt nya fina hus. Det är jag, Linda och Harry som flyttar. Sean har varit väldigt jobbig på den senaste tiden, och i tisdags hittade Harry honom i Harrys säng, han var naken, och hade pissat i Harrys garderob. Då kände min kära homosexuella vän sej lite kränkt, och ville ut. Så Linda och jag bestämde oss för att komma med. Så vi hittade ett hus, bara lite uppför gatan från där vi nu bor, så det blir ingen lång flytt. Men huset är nyrenoverat, men man ser det gamla igenom det nya, så det har karaktär, och det är fyra sovrum, så vi letar efter en fjärde person att flytta in med oss. Men det ska vi nog hitta rätt snart. Hyran är billigare, och läget är helt ok. Bussarna går precis utanför.

Jag är glad. För det ska bli skönt att bo i ett hus där alla har samma grund att stå på. Dvs, ingen äger huset, så de andra behöver inte känna sej som gäster i sitt eget hem..
Och får jag tillägga att min nya hyresvärd är väldigt söt också. Haha. Både Harry och Linda tyckte det med, så nu kan det bli intressant.. Haha.



Comments
Postat av: Madde

alltså.. om jag var Harry hade jag dödat Sean. Va fan! Hoppas ni får det fint i nya lyan iaf!

Postat av: Susy

Alltså, naken och pissat i garderoben??? Vad går den på för något???

Är du säker på att du ska bo kvar i det där landet???

2009-02-21 @ 13:01:27
Postat av: Laura

ja.. snacka om att man fick en liten chock..! Sean har nu flytt huset i nagra dagar for att Harry ska fa lugna ner sej lite..

Jo, i landet tanker ja bo kvar! Sa byta hus kanns som d basta just nu! ;) (nice try tho..!) haha

2009-02-21 @ 16:23:42
URL: http://laurali.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback