Can't keep my eyes open.

Pa riktigt.
Mina ogon vill inte hallas oppna. Ogonlocken faller ihop. De vill helt enkelt inte se varken ljus eller morker. Vad jag an gor.
Hur mycket kaffe jag an dricker. Eller godis (for att fa en sugar high). Jag kan helt enkelt inte halla ogonen oppna.
Och varfor det da?
Jo, den har froken har inte haft en sovmorgon pa hur lange som helst. Jag kan inte minnas nar jag senast sov lange. Visst, jag steg upp 10 i torsdags, men jag la mej klockan 4 ocksa. Jag har inte haft en skonhetssomn pa evigheter. Och det ar det jag tror jag behover nu. Mina ogon behover vila.
Jag ar inte trott. Jag har massor av energi. Men jag kan helt enkelt inte halla ogonen oppna. Hur mycket jag an forsoker.
Idag ar en sadan dag som man skulle behova tandpetare att halla ogonlocken uppe med.
Eller kanske mina ogon forsoker pika nagot? Kanske de ar sa trotta pa att se det dar nyllet i spegeln sa nu har de gatt i strejk. Gor nagot at ditt naama, sager dom!
Haha...
Aaaaaaaah..!
Jag vill bara kunna seeeeeeeeee.....!

Ar det nagon som har tips pa hur man haller sej vaken i 3 timmar till??? Sen ska jag hem och laga mat, sa det kan ju vara bra att vara vaken da.. men ett steg i taget..!

Hjalp!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback