Sovit som en stock

Jag var saaaaa trott igar natt. Den forsta av mina 6 natter... Och eftersom jag inte fick sovet ordentligt natten fore, och vi hade sa mycket annat for oss resten av dagen (bland annat var fina pubrunda (haha - pa en pub) med bebis Niko), sa var gardagsnatten pest och pina, I tell ye! Men idag sov jag till 1700, sa nu ar man utvilad och fresh!
Haha, igar ja - jag och Jacek och hans bror Piotr med fru Joanna och deras lilla 5 manader gamla Niko gick till puben. Lilla bebis var saaa sot, nar han satt dar och tittade pa allt julpynt och annat kul som fanns pa puben..!! Ska visa lite bilder senare..
Fast nu ska ni inte tro att vi riktigt pubbade med bebis. Haha. Nejda, klockan var val 1700 eller nagot, och vi gick pa en liten jul-pint. Jag firade sjalvstandighetsdagen i all ara, och mina kara polacker firade Lilla angel dagen (eller vad det nu hette nar man oversatte.. typ som lilla jul iaf).
Nu ar jag halvvags genom andra natten, och tittar pa nar det valler ut fulla manniskor fran en julfest vi hade i konferensavdelningen. Hihi. Roligt bara varre.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback